Субота, 24 Лютого 2024

У роботі застосунку «Київ Цифровий» стався збій

Estimated read time 1 min read

У роботі столичного цифрового сервісу – застосунку “Київ Цифровий” стався збій. Користувачі скаржаться, що не можуть придбати проїзний квиток або поповнити картку поїздок.

Kyiv Media
Застосунок Київ Цифровий. Фото: Відкриті джерела

Про це повідомила пресслужба Київ Цифровий.

“Наразі технічний відділ працює над усуненням проблеми. Ми докладемо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити роботу застосунку”, – йдеться в повідомленні.

Користувачі застосунку “Київ Цифровий” можуть придбати проїзний квиток або поповнити картку поїздок через термінали самообслуговування, каси метрополітену або онлайн на сайті “Київ Цифровий”.

Зокрема, про збій у роботі застосунку почали масово скаржитися на Facebook-сторінці сервісу. Користувачі скаржаться, що не вдається придбати квиток на проїзд та поповнити транспортну картку. Також неможливо авторизуватись у додатку після оновлення.

Крім того, деякі користувачі повідомляють, що їм в додаток не прийшло сповіщення про відбій повітряної тривоги.

Своєю чергою в представництві сервісу вже відреагували на скарги, там заявили, що вже усувають проблему.

“Вітаємо! Вибачте за прикру помилку. Наразі є деякі проблеми з мережею. Спеціалісти вже все лагодять, щоб ви могли якнайшвидше скористатися застосунком”, – повідомили на сторінці “Київ Цифровий” у Facebook під останнім постом.

Нагадаємо, застосунок “Київ Цифровий” дозволяє жителям Києва придбавати квитки на громадський транспорт, а також оплачувати паркування.

Читайте також:

Схожі матеріали

Більше матеріалів автора

Уряд виділить військовим майже 800 млн грн на термінові потреби

У Куп’янському районі на Харківщині оголосили евакуацію. Що потрібно, щоб виїхати